preskoči na sadržaj

Obrtnička škola Osijek

Login
Kalendar
« Listopad 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Dokumenti za prikaz
Oglasna ploča
Anketa
Zainteresirani ste za upis u Obrtničku školu Osijek?




Korisni linkovi

 

Potražite nas na


Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 3. 2013.

Ukupno: 202752
Ovaj mjesec: 1719
Ovaj tjedan: 793
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
NATJECANJE U INTERPRETATIVNOM ČITANJU
Autor: Maja Zorić, 7. 4. 2021.

Poznato je kako čitanje naglas razvija motivaciju, stvara zadovoljstvo pri čitanju te unapređuje glatkoću čitanja. Bio je to jedan od poticaja našim profesorima hrvatskoga jezika Stjepanu Kneževiću i Lovorki Šimić Bošnjak pokrenuti natjecanje u čitanju naglas.


U natjecanju su sudjelovali učenici koji se obrazuju za pomoćna zanimanja. Imali su zadatak u dva tjedna uvježbati čitanje na glas hrvatske usmene bajke Zlatna jabuka, a nakon toga i skupiti hrabrosti i tekst pročitati pred svojim školskim kolegama, ali i komisijom koja je na kraju imala težak zadatak - odabrati one najuspješnije. Nije lako stati pred druge i izražajno, točno i što ljepše pročitati neki tekst, koliko god vremena da ste utrošili na vježbu. No, njih 13 bilo je hrabro i vrlo uspješno u tome. U natjecanju su sudjelovali: Luka Rusek 2.b, Domagoj Drač 2.b, Dragana Kovačević 3.a, Mateo Grobotek 2.a, Borna Halapir 2.c, Aurelija Gljiva 3.a, Matej Raič 2.a, Lucija Matanović 2.c., Mateja Đurđević 1.a, Mario Krištić 3.b, Marko Vidaković 3.d, Dominik Gici 3.c. Ivona Majk 1.b.

Komisija nije imala ni malo lak zadatak odabrati one koji će biti posebno nagrađeni za svoj trud jer, zaista, trudili su se baš svi. Pokazalo se da čitanje nije bauk, ali i da dobro pročitati tekst nije lagano bez uloženog truda i vježbe. Želja je ovakvo natjecanje održati svake školske godine, nadograditi ga, proširiti te što više učenika uključiti u ovaj izazov.

Ove godine treće mjesto u interpretativnom čitanju naglas zauzeo je maturant  3.c Dominik Gici, drugo mjesto zauzela je Lucija Matanović iz 2.c, a prvo Aurelija Gljiva iz 3.a razreda. Bravo za nagrađene, ali i za sve koji su bili hrabri i marljivo vježbali čitanje.

 

U nastavku možete pogledati i kratki video s natjecanja.

https://view.genial.ly/60675eb0ccc9790cde5a00c5

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
NATJECANJE U INTERPRETATIVNOM ČITANJU
Autor: Maja Zorić, 7. 4. 2021.

Poznato je kako čitanje naglas razvija motivaciju, stvara zadovoljstvo pri čitanju te unapređuje glatkoću čitanja. Bio je to jedan od poticaja našim profesorima hrvatskoga jezika Stjepanu Kneževiću i Lovorki Šimić Bošnjak pokrenuti natjecanje u čitanju naglas.


U natjecanju su sudjelovali učenici koji se obrazuju za pomoćna zanimanja. Imali su zadatak u dva tjedna uvježbati čitanje na glas hrvatske usmene bajke Zlatna jabuka, a nakon toga i skupiti hrabrosti i tekst pročitati pred svojim školskim kolegama, ali i komisijom koja je na kraju imala težak zadatak - odabrati one najuspješnije. Nije lako stati pred druge i izražajno, točno i što ljepše pročitati neki tekst, koliko god vremena da ste utrošili na vježbu. No, njih 13 bilo je hrabro i vrlo uspješno u tome. U natjecanju su sudjelovali: Luka Rusek 2.b, Domagoj Drač 2.b, Dragana Kovačević 3.a, Mateo Grobotek 2.a, Borna Halapir 2.c, Aurelija Gljiva 3.a, Matej Raič 2.a, Lucija Matanović 2.c., Mateja Đurđević 1.a, Mario Krištić 3.b, Marko Vidaković 3.d, Dominik Gici 3.c. Ivona Majk 1.b.

Komisija nije imala ni malo lak zadatak odabrati one koji će biti posebno nagrađeni za svoj trud jer, zaista, trudili su se baš svi. Pokazalo se da čitanje nije bauk, ali i da dobro pročitati tekst nije lagano bez uloženog truda i vježbe. Želja je ovakvo natjecanje održati svake školske godine, nadograditi ga, proširiti te što više učenika uključiti u ovaj izazov.

Ove godine treće mjesto u interpretativnom čitanju naglas zauzeo je maturant  3.c Dominik Gici, drugo mjesto zauzela je Lucija Matanović iz 2.c, a prvo Aurelija Gljiva iz 3.a razreda. Bravo za nagrađene, ali i za sve koji su bili hrabri i marljivo vježbali čitanje.

 

U nastavku možete pogledati i kratki video s natjecanja.

https://view.genial.ly/60675eb0ccc9790cde5a00c5

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju